Geen aardbeving probleem hier - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu Geen aardbeving probleem hier - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu

Geen aardbeving probleem hier

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Augustus 2007 | Peru, Huancayo

Even heel kort een berichtje, voor iedereen die zich zorgen maakt over de aardbeving in Peru. Hier merken we er niks van. Het schijnt dat in Huancayo nooit grote aardbevingen zijn, als ze er zijn zo rond de een schaal van 4. Zelfde geldt voor Ayacucho. Dus maak je a.j.b geen zorgen als je iets over een aardbeving hoort, die komen hier redelijk vaak voor. Het epicentrum ligt een heel eind hier vandaan, en ik heb niet eens wat gevoeld. Verder gaat hier alles prima, ik kan me al een beetje verstaanbaar maken in het Spaans. Vandaag een tour gemaakt door dorpjes rond Huancayo. Het is echt Peru uit de boekjes, mooie bergen, mensen met kleurrijke kleding en ook veel armoede. Ik laat volgende week denk ik wel weer wat meer weten.
Liefs, Lotte