Geen aardbeving probleem hier - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu Geen aardbeving probleem hier - Reisverslag uit Huancayo, Peru van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu

Geen aardbeving probleem hier

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Augustus 2007 | Peru, Huancayo

Even heel kort een berichtje, voor iedereen die zich zorgen maakt over de aardbeving in Peru. Hier merken we er niks van. Het schijnt dat in Huancayo nooit grote aardbevingen zijn, als ze er zijn zo rond de een schaal van 4. Zelfde geldt voor Ayacucho. Dus maak je a.j.b geen zorgen als je iets over een aardbeving hoort, die komen hier redelijk vaak voor. Het epicentrum ligt een heel eind hier vandaan, en ik heb niet eens wat gevoeld. Verder gaat hier alles prima, ik kan me al een beetje verstaanbaar maken in het Spaans. Vandaag een tour gemaakt door dorpjes rond Huancayo. Het is echt Peru uit de boekjes, mooie bergen, mensen met kleurrijke kleding en ook veel armoede. Ik laat volgende week denk ik wel weer wat meer weten.
Liefs, Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 42467

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 03 December 2012

nepal en india

05 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Balkan beats

25 Juni 2010 - 07 September 2010

Azie hoppen

06 Augustus 2009 - 16 Augustus 2009

Slowakije en Ukraine

26 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

Oost-europa

12 Augustus 2007 - 16 Januari 2008

Zuid- Amerika

Landen bezocht: