Wie verre reizen doet, kan veel verhalen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu Wie verre reizen doet, kan veel verhalen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Lotte Dijk - WaarBenJij.nu

Wie verre reizen doet, kan veel verhalen

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Juni 2010 | Nederland, Utrecht

Nog een paar uurtjes en dan kan de reizigerskoorts weer een beetje gaan zakken. Ik spring namelijk in het vliegtuig om op avontuur te gaan in Thailand, Laos, Cambodia, Vietnam en Indonesië, 2.5 maand de tijd om de reizigerskoorts te laten zakken. Er ligt nog niet zoveel vast, alleen dat ik vanavond naar Bangkok vlieg, op 2 augustus vanuit Vietnam naar Indonesië en dat ik op 7 september weer in Nederland ben. De rest staat nog niet vast. Ik hoop in ieder geval interessante contacten op te kunnen doen met de lokale bevolking, een jungletrek te doen, mijn eerst persluchtduik te maken, in een dorpje in the middle of nowhere te belanden, misschien een paar dagen in een boeddhistisch klooster door te brengen (al lijkt dat tot nu toe moeilijk te regelen), ergens in een verlate cafeetje het Nederlands elftal zien voetballen. Ik hoop mooie en interessante avonturen mee te maken (en vast ook een paar waarover je achteraf kan lachen) en vooral te genieten van alle nieuwe ervaringen en contacten die ik op ga doen.
Jullie kunnen een klein beetje mee genieten door mijn avonturen mee te lezen.

Heel veel liefs en tot in september.

Lotte

  • 25 Juni 2010 - 15:13

    Geraline:

    Heel veel plezier Lotte! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken, geniet ervan..

    Ik heb net mijn masterthesis ingeleverd;)

    Groetjes!

  • 25 Juni 2010 - 15:58

    Wup:

    Mucho suerte! En vooral heel veel plezier! Dat je maar veel stof mag opdoen voor mooie verhalen..

    Liefs!

  • 25 Juni 2010 - 16:14

    Corine:

    Hé, heel veel plezier op je reis! Klinkt in ieder geval als een open avontuur waar vast interessante dingen in voorkomen!
    Pas ook een beetje op hè? Beetje bezorgd ben ik nog wel ;)

    liefs!

  • 25 Juni 2010 - 18:45

    Mirjam:

    goede reis, veel plezier en de taart zal ik niet bewaren tot september, maar ik zal je een nieuw/vers stukje geven als je terug komt!!


  • 25 Juni 2010 - 23:48

    Eefje:

    Je bent nu aan het vliegen als het goed is... Hoop dat je een hele goede reis hebt!

    Ik had je niet meer gesmst, sorry, maar goed nieuws hoor: de actie was supergoed gegaan. Denk dat veel mensen Books 4 Life wel hebben gezien in het park. Tineke hoorde van een toevallig voorbijfietsende vriendin dat ze ons wel vond opvallen :-) Het is vast geen wondermiddel, maar elke klant in de winkel is er weer één he! En sommige mensen waren echt enthousiast erover.

    Nu heb ik het nog steeds over Books 4 Life... Niet meer aan denken, gewoon lekker reizen! Veel plezier!

    Groetjes Eefje

  • 26 Juni 2010 - 20:12

    Bart-Jan En Ilona:

    Hoi Lot,
    Hoop dat je een goede vakantie hebt! Geniet ervan! We zullen je wel missen..

    liefs Bart-Jan en Ilona

  • 27 Juni 2010 - 09:26

    Mirna:

    Lotte, geniet lekker en ik kijk uit naar je verhalen!

    Groetjes mirna

  • 27 Juni 2010 - 12:29

    Piet En Saskia:

    We lezen in geiranger aan een fjord je eerste verslag. we zullen je trouw volgen! Liefs Piet en Saskia

  • 29 Juni 2010 - 07:06

    Essie:

    Zet hem op daar Lot!Geniet met volle teugen, het wordt goed, dat weet ik zeker. liefs!
    es

  • 29 Juni 2010 - 08:47

    Elly:

    Dag lieve held

  • 29 Juni 2010 - 16:19

    Jenneke:

    Jammer dat ik je net niet kon groeten. Jij vertrok dezelfde dag waarop ik terugkwam.
    kijk met spanning uit naar je avonturen.
    Geniet ervan!
    Liefs,
    Jenneke.

  • 29 Juni 2010 - 21:52

    Davien:

    Lot, laat even wat van je horen ,want ik krijg geen reactie op mijn sms over de bankpas en krijg ook de gewone mail terug.

    liefs mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 42451

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2012 - 03 December 2012

nepal en india

05 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Balkan beats

25 Juni 2010 - 07 September 2010

Azie hoppen

06 Augustus 2009 - 16 Augustus 2009

Slowakije en Ukraine

26 Juli 2008 - 11 Augustus 2008

Oost-europa

12 Augustus 2007 - 16 Januari 2008

Zuid- Amerika

Landen bezocht: